lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

Dag 5

Publicerad 2013-02-18 18:25:43 i Allmänt,

Förstå abstinensen... Förstå hur mycket listor jag vill skriva just nu... MEN jag har överlevt... skämt osidå så går det sådär.. inga listor skrivna men det är väldigt svårt... från mina meterlånga listor varje dag.. till NOLL!
 
Vikten har varit rätt stabil nu ett tag... fortsätter med LCHF har nog dock inte varit så restriktiv som jag borde vare... det är svårt... Sötsuget är iallafall borta igen... Har som sagt även märkt att just Stevia inte tiggar mig. Det borde ju inte vara så svårt egentligen... Med tanke på hur mycket friskare jag känner mig utan kolhydrater. Myxödemet är opåvrkat så lär få leva med det.
Detta är myxödem. Dock kan jag inte ens göra som på bilden... Utan får istortsätt med hela armen...
 ..
 
Måndagsnöjet idag blir en kopp jordgubbste (bästa, men bättre ändå när Karin är här) samt plock och rensning i sovrummet... hjälp räknas detta som en lista?
 
Bästa datorn respektive surfplattan föresten?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela