lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

Naglar...

Publicerad 2013-02-22 10:52:29 i Allmänt,

Dags uppdrag var att måla nagarna...  är in te making of it...
Snart blir det att laga lite mat och sen ut på äventyr.. är så glad att det blir av.. för trodde verkligen inte det igår och kände mig bedrövlig... Lite jobbigt att Jijo och jag inte kan åka själva.. det vore det bästa... men vi har planer på hur vi ska få det att fungera ändå...
 
Idag har jag fixat med massa icke LCHF ätbart...
blivit 2 olika fluff, lemon curd och en tårtbotten... samt ett försök med cake pops. Dock kom nästan fingret med i röran så gav upp det.
 
Har lite kvar att göra... en tårtbotten, mmf och hallonmousse och lite sånt... idag kommer Meris bästis hem och hon är överlycklig, i morgon blir det pyjamas o pyssel party... med melodifestival... och på söndag.. släkt kalas...
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela