lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

snäll våg

Publicerad 2013-02-05 06:53:20 i

Är väldigt faschinerad över att vågen är så snäll mot mig.

Idag blir det att åka tidigare... Bilden jag lämnade in igår gick tydligen inte att läsa. så måste åka in tidigare och lämna in den, igen! Tar med mig Simpa och skriver samtidigt ut lite papper. Sen blir det förskolan och sen tillbaka till skolan för två olika seminarium. Känner mig rätt oförberedd fast jag inte borde det. Gör vi oss iordning nu så borde jag hinna läsa igenom den ena uppsatsen igen iallafall.

Ikväll ska vi testa nått nytt i köket.. Lchf kycklingpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela