lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

känns bra

Publicerad 2013-02-28 21:45:00 i Allmänt,

Godkväll i stugan!
Känns bra att ha skrivit inlägget tidigare...
Satt och gjorde en ordentig budget precis.. trots att jag är trött och borde gå en trappa upp. Det slutade med överskott (sikken tur)... Ska man bara leva efter den med haha... Gjorde även en dröm budget... där det slutade med ett överskott (efter sparande och allt) på nästan 6000 kr... Så dit ska vi... haha...

Bästa kusin Håkan var här förut och lämnade banankartonger samt lite små presenter till barnen... super snällt och tackar. Dessutom snyggaste äggkopparna.... :) Så nu kan jag rensa ur mina gamla äggkoppar till bytardagen :)

Bytardagen har hitintills fyllt nästan en hel garderob... kul.. kommer bli en stor bytardag tror jag, redan många som tackat JA!

Gick in på Lidl efter jag lämnat Simon i morse.. eller ja morse och morse... vi kom till dagis vid 10.. Bästa fröken K var helt lyrisk över vår flytt.. tillbaks till Lidl... iallafall köpte jag falukorv med endast 2 gram kolydrater per 100 gram... så i morgon blir det ugnsfalu med gratinerat blomkålsmos... mmmmmums... Sen köpte jag två brdformar för typ 18 kr styck... eh klipp svar JA... Så nu ska här bakas bröd, både LCHF och vanligt.
Tänkte faktiskt fylla den nya frysen med mat så vi ar tid över till annat när vi flyttat.. som att utforska sommarstaden Valdemarsvik...
Måste dela med mig av mitt bas kitt.... självklart ligger det i en tupperware låda... Alltid bra att ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela