lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

viktnedgång

Publicerad 2013-02-03 06:07:00 i

Jag ställde mig på vågen nu på morgon... den visar totalt 5 kg minus, efter 3 veckor med lchf!

Från att ha en kropp som vägrar släppa ifrån sig minsta gram har jag nu lyckats med detta. Än så länge har det inte heller varit svårt...

Kommer "fira" 3 veckodagen med att åka till grannkommunen och bada samt hälsa på min gamla mormor...

känner mig ungefär så här förvånad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela