lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

Godmorgon världen...

Publicerad 2013-01-31 07:09:42 i Allmänt,

Shit den här dagen började inte bra, hade besök igår och vi tjattrade på tok för länge... inte bra för mitt sömnbehov. Men trevligt för mitt sociala liv. Råkade visst inte gå upp när klockan ringde... men nu är jag uppe tack vare att lillfis kom upp till mig och krävde sin morgongröt :)

Ska läsa en uppsats nu som vi har seminarium på idag... 2 seminarium irad är ju mindre roligt.... man hinner lixom inte riktigt med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela