lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

om om och om igen

Publicerad 2013-04-05 08:09:27 i Allmänt,

Jahaja.... länge sen... men tiden har inte riktigt funnits...
Igår filmade vi hela dagen och sen redigerade vi... åkte hemifrån vid halv 9 och kom hem vid 20... men var en rolig dag och vi fick ett helt okej resultat för att har gjort allt (förutom planering) på en dag... Det var en musikvideo till låten The Devil av PJ Harvey https://www.youtube.com/watch?v=To_OYNoxdcQ ... jag har börjat gilla den nu... haha, men gör kanske det när man frenetiskt har lyssnat på en låt under några dagar...
 
Innan har vi även hunnit med att gjort en incamera edit och en absolut film, absolut filmen var helt klart roligast, men pga av att mina barn båda två har varit sjuka har jag inte kunnat vara med så mycket som jag velat, men anser att de blev helt okej... Jag har dessutom lärt mig en hel del...

Eftersom det blev så sent igår sov barnen hos mamma (tack) VAR SÅ SJUKT OVANLIGT! Konstigt nog sover jag oroligare när de inte är hemma... kontrollfreaket Emma... Nu på morgonen har jag kännt mig riktigt rastlös (hmmm.. klockan är 8a...) Jag har hunnit bada, dragit igång en tvätt, fixat lite med grejer till bytardagen, skrivit referensbrev till Simons resurs och nu sitter jag här oxå... haha.. funderar på att gå en promenad, packa eller städa... dock känns inget särskilt lockande.... haha... börjar ju inte förns 11.15 så har ju all tid i världen... Borde dock försöka ta mig bort och lämna tillbaka en crosstrainer jag lånat så den kommer tillbaka till den rättmätige ägaren innan flytten.
 
På tar om hälsa (mmm) så har jag nu gått ner 7,2 kg... så mitt första delmål (5 kg) är ju uppnått, ibland känns det som om det går trögt... men jag måste tänka på min stackars hypokropp.. Belöningen då var en väska... nästa belöning är 10 kg då blire en hårmakeover... ÄNTIGEN!!! får snart panik på ruffset. Fick förövrigt höra igår att det börjar synas i ansiktet, jag ser det inte.... inte ett dugg faktiskt.. men bara tacka och ta emot, le och vinka lixom.
Filminspelning,                   Flyttstädning pågår            Köksmålning nya huset     Utsikt från balkongen, nya huse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela