lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

Bilder överallt

Publicerad 2013-02-04 08:32:38 i Allmänt,

Är redan på universitetet och hänger... Hade en bilduppgift att lämna in så var bara att fara hit, det är den som avgör vilken grupp vi hamnar i. Så nu håller jag tummar och tår för att det blir en bra och behaglig grupp.
 
Idag känner jag mig lite smått lycklig, jackan sitter lösare en vanligt :)
Dock har jag haft "krampanfall" eller nått sånt i halsen/bröstet, men finns inget som dem kan göra, så det är bara att leva med det, men sover så dåligt när det är svårt att andas. Hoppas på att det försvinner med vikten.
 
På tal om foto så blir man rätt nostaligisk när man håller på med foton:
skruttar...
 
vinkevink
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela