lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

gnällinglägg

Publicerad 2013-02-12 07:37:06 i Allmänt,

 
Just nu är jag så trött på allt...
Jag vill att det ska hända saker kring sonen... men tiden drar ut... och ju lägre tid det drar ut på tiden, ju längre tid tar det innan han (vi) får hjälp..Att Simon har resurs är det bästa som hänt på dagisfronten... men det skapar ändå en stress inombords.
 
Ny grupp i skolan vilket känns helt okej... men kan inte låta bli att uppleva mig själv som besvärlig. Jag skulle bara vilja kunna gå en vecka utan att behöva tänka på allt runt omkring. Tänk va skönt! Försöker göra det bästa av situationen ändå.
 
Har prövat att äta lite sötare saker den senaste veckan, men har samtidigt märkt att det inte fungerar.. huvudet och hela kroppen ballar ut. Alltså ska jag inte trigga kroppen med sötningsmedel heller, ett uns stevia nån gång ibland fungerar, men nu blir det en vecka utan sötningsmedel och annat som triggar sötsuget.
 
I söndags var det 4 veckor sen starten... känner mig duktig..
 
Just nu väntar jag på hantverkar som ska fixa klart golvet... dem är bara 20 minuter sena.. :S'
Innan de började igår
Just nu ser det ut såhär hemma!
Funderar på PF... nån som testat?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela