lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

En helt vanlig jävla dag

Publicerad 2013-01-31 16:48:26 i

...som började med olyckan att mina vinterskor inte var så fungerande längre.. så jag fick ta mina skor med 12 cm klackar.. lyckat att gå på promenad i dem.. snacka om ont i fötterna... hann in på stadium och köpte ett par svarta nike skor för ynka 200 spänn innan jag for vidare till dagis... Simon skor försvann så vi letade i en halvtimme.. sen hade vi picknick i parken och lekte lite.. men sen vart kläderna lite väl blöta. Då vandra vi till Erla, för utvecklingssamtal.. och som vi redan visste går det väldigt bra för Meri i skolan... sen hem och nu ligger jag utsträckt i soffan och irriterar mig på att jag bara gått en promenad idag... Men får bli dans vid xboxen sen istället...

Bästa dottern har bestämt sig för pyjamas
party. Så blir max 4 gäster... men vad gör man på ett sånt med 5 stycken 7-8 åringar?

vettig produkt..... eller inte? vem kan inte knäcka ett ägg lixom?


Snart får jag te besök av min bästis :) Får man säga så när man snart är 30 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela