lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

Morgonlycka

Publicerad 2013-03-06 06:20:32 i

Att ha hypotyreos och lyckas gå ner i vikt parallellt med det är en jätte svår kombination... Just därför känner jag mig extra stolt över mig själv när jag tappar i vikt.
Idag visade vågen på ett totalt minus på 6.6 kilo... wow! Dessutom på bara två månader... tänk om det kunde rulla på så hela tiden? Jag har ju mina förhoppningar... mitt första mål är det 2.4 kg till och det hoppas jag blir avklarat snart...
Jijos kommentar i morse var att det är mycket mindre Emma kvar... <3 och ändå mindre ska jag bli....

Fick hem min fina tavla igår.. vilken lycka.. den är så fin.... dessutom hade jag köpt ett gult linne... bara det att i paketet låg det ett par gardiner istället... okej... jaja billiga gardiner var det iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela