lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

på tal om..

Publicerad 2013-03-10 04:53:05 i

...att det inte alltid blir som man tänkt sig... igår fick jag en plötslig allergisk reaktion och fick åka till akuten... läskigt skulle man kunna kalla det....
Fick vara själv på akuten för Jijo var tvungen att hämta barnen och jag vägrade att barnen kom upp.. men var jobbigt för efter att jag fått kortisontabletter fick jag ligga ensam bra länge... så skrev ut mig själv och tänker ringa världens bästa vårdcentral skarptorp och få hjälp med en utredning..
Idag kommer person nr 2 och tittar på lägenheten.... Känns bra men alltid jobbigt när folk ska gå omkring och titta i ens hem när man inte känner dem...
Jag kan inte sova så funderar på att gå omkring och småstäda lite...
Jijo har beordrat mig att ta det lugnt idag... men med tanke på att jag låg i en sjunhussäng halva dan igår kommer nog min rastlöshet komma ifatt mig....
Läskigt är det att INTE veta vad man reagrrade på... lite orolig är jag ju att det ska hända igen och att det då blir en värre reaktion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela