lchfmedemma.blogg.se

Min blogg om min vardag med lchf, hypotyreos, vardagsliv och numera även träning (igen)

Usch

Publicerad 2013-03-03 16:58:53 i

usch för söndagar när älskade maken åker iväg o jobbar...
Vi har dock varit super duktiga idag... Fått bort typ all snö från plattorna på framsidan så nu kan jag borsta av och ställa fram bord och stolar inför visningen... Samt kanske nån fin liten påsklilja eller nått...
Inne har vi packat 5 kartonger och slängt hur mycket skräp som helst samt fyllt en big blue bag med bytardag grejer... Oxå fixat i förådet på framsidan så vi kunde ställa in alla packade kartonger så man slipper springa över dem...

Har lite kvar att göra ikväll men just nu ligger jag i soffan och bara ligger... Meri sover och Simon bygger pärlplatta...

Nä.. usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dp

Emma 29 (snart 30 :S) Hypotyreos drabbad lchfare nyligen träningsbiten mamma fru mamma till ett barn med speciella behov student torpälskare husvagnsfanatiker ja en vanlig jag...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela